• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 21 تیر 1397
کد مطلب : 22790
+
-

فراخوان شش و هفتی

فراخوان شش و هفتی


دوستان عزیز اگر عکس و تصویری دارید که در آن اعداد 6و7به‌کار رفته و خاطره‌ای برای شما تداعی می‌کند، برای ما ارسال کنید

بانمک‌ترین آنها انتخاب و در این قسمت به چاپ می‌رسد، مثل عکس ازشماره‌های 6و7صندلی‌های سینما

چنانچه خاطره یا داستان جالبی دارید که در آن اعداد 6و7به‌کار رفته است، بفرستید و اگر از آن داستان یا خاطره عکس هم داشتید که چه بهتر 

4134* * * 0905
 از ۶و۷ خیلی خیلی تشکر می‌کنم، سرگرمی‌های بسیار متنوعی مانند سودوکو دارد.
  ما هم تمام سعی و تلاشمان این است که سرگرمی‌های متنوعی داشته باشیم.

4121* * * 0913
با سلام ودرود خدمت همه همکاران (6و7) شما فوق‌العاده‌اید، شما بی‌نظیر هستید، شما آرامش آخرهفته‌های مخاطبان هستید. از همه بخش‌های  جهان گردی، ایرانگردی، طبیعت‌گردی، فرهنگی‌-هنری، سرگرمی و... تشکر و قدردانی می‌کنم. همیشه سلامت و موفق باشید. بهترین‌ها را برای همه همکاران شما از خدای بزرگ ومهربان خواستارم.
  ممنون از شما برای این‌همه انرژی مثبتی که به تحریریه دادید. خوشحالیم که توانستیم آخر‌هفته‌های خوبی را برایتان رقم بزنیم.

2161* * * 0910
سلام خوب هستید. مدتی بود که می‌خواستم احساس خوشحالی‌ام را به‌خاطر شروع دوباره باشگاه هواداران و مخاطبان عرض کنم، ولی هم تعلل کردم و هم دنبال فرصت مناسب بودم. که این فرصت با ویژه‌نامه این هفته فراهم شد. ممنون از ویژه نامه.
  برای ما هم بسیار مهم بود که نظر مخاطبان را درخصوص عملکرد 6و7بدانیم و از ایده‌های شما خوانندگان عزیز در جهت پیشبرد بهتر نشریه استفاده کنیم. خوشحالیم که ویژه نامه مورد رضایت شما بود.

8294* * * 0936
سلااااااااام وای این سوژه آب‌دوغ خیارتون عالییی بود. خیلی چسبید حتی خواندن آن هم در این گرما آدم را حسابی خنک می‌کرد. همه خانواده را به هوس انداختید که بعد از سال‌ها دور هم جمع شوند و آب‌دوغ خیار بخورند. خدا قوت.
  نویسندگان این صفحه با خواندن پیام شما خستگی از تنشان رفت و کلی انرژی گرفتند برای سوژه‌های بعدی.

3082* * * 0912
 باسلام. یک پیشنهاد دارم. امروزه هر حرفه یا فعالیت اجتماعی، اقتصادی و هنری... نیازمند ارتباطات، فناوری و ترفندهای آن است که جای این ضرورت در همشهری 6و 7خالی است! به‌نظرم می‌شود روی اشکالات عادی و روزمره در کار با اینترنت، گوشی و کامپیوتر مباحثی نوشت. چنین صفحه‌ای بسیار پرمخاطب می‌شود. منظورم همان اشکالات عادی روزمره است که خود شما هم ممکن است با آنها مواجه شوید. شاید باز کردن فایل پرسش و پاسخ با خواننده‌ها در مباحث آی‌تی 
بتواند مفید باشد. تشکر
  چنین صفحه‌ای با عنوان صفحه دیجیتال در 6و7داریم. اما درخصوص باز کردن فایل پرسش و پاسخ برای خواننده‌ها موضوع را با مسئول صفحه در میان می‌گذاریم.

2110* * * 0912
سلام ازجدول‌های حسابی، اره‌ای و قاتل بسیار ممنونیم. درود به همه شما برای صفحه سرگرمی
  مرسی از شما خواننده عزیز

2663* * * 0918
چرا بخش هواشناسی را از همشهری حذف کردید؟
  به‌دلیل تغییرات در نشریه این بخش حذف شد.

5020* * * 0939
سلام چاپ یک جای همه جدول‌های سودوکویی که دوهفته یک‌بارمی‌گذاشتید سورپرایز این هفته ۶و۷بود. خداوندهمیشه سورپرایزتان کند و شاد باشید.
  ما کارمان سورپرایز کردن مخاطبان است.

8673* * * 0916
سلام روزنامه همشهری قبلا در روز پنج‌شنبه معرفی شهرها و مناطق گردشگری را می‌زد که هم برای مسافران و هم برای تعداد کثیری از سالمندان که در منزل مطالعه می‌کنند، بسیار مفید بود.
  پیشنهادتان را درخصوص چاپ مجدد این بخش به مسئول صفحه منتقل می‌کنیم.

2295* * * 0935
سلام ازتغییرات ایجاد شده در بخش سرگرمی‌های۶و۷ این هفته و هفتگی شدن سودوکوهایی که هر۲هفته یک‌بار چاپ می‌شدند مخصوصا حسابی، کاکورو، جهنمی و قاتل بی‌نهایت سپاسگزارم. انشاءلله که این رویه از این هفته به بعد مادام العمر باشد. واقعا دست‌مریزاد دارید. برای حل کل این جدول‌ها باید دوهفته صبر می‌کردیم که به لطف شما انتظارمان به یک هفته کاهش پیدا کرد. ممنونم از شما
  چقدر خوب که تغییرات ایجاد شده باعث خوش‌حالی و رضایت شما شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید